این گزارش در مورد طراحی وب سایت فروشگاهی را بررسی کنید - طراحی سایت چیست

Wiki Article

افزونه‌ها: در این بخش می‌توانید افزونه‌های خود را نصب و فعالسازی کنید. افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا قابلیت‌های سایتتان را افزایش دهید.

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان و فوری*طراحی سایت*تولید محتوا*طراحی سایت ارزان*سایت در صفحه اول گوگل*انجام طراحی سایت*

منوی چسبنده: که به آن منوی شناور نیز گفته می‌شود در هنگام باسکرول کردن بازید کننده‌گان با آن‌ها می‌ماند.

به صورت کلی سایت‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، که عبارتند از سایت‌های استاتیک و سایت‌های دینامیک.

بعد از درست کردن ظاهر سایت، نوبت به طراحی باطن سایت می‌رسد! در این مرحله با توجه به نوع سایت، روش‌های مختلفی برای مدیریت محتوا وجود دارد. بدین منظور می‌توانید از سیستم‌های مدیریت سایت که از پیش طراحی شده‌اند، مانند وردپرس استفاده کنید و یا به وسیله زبان‌های برنامه نویسی یک فریم ورک اختصاصی را از صفر تا صد، طراحی نمایید.

یا باید یک زیر دامنه ایجاد کنید و وردپرس جدید رو اونجا نصب کنید و یا یک هاست دیگه ای تهیه کنید.

امروزه دستگاه‌های موبایل بیش از نیمی از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص می‌دهند و ما به عنوان طراح وبسایت باید سایت‌های خودمان را با این دستگاه‌های کوچک تطبیق دهیم برای این که بتوانیم طراحی وبسایت خود را با موبایل تطبیق دهیم دو راهکار داریم یکی طراحی ریسپانسیو و دیگری طراحی اداپتیو.

نقش اصلی‌ای که طراحی وب ایفا می‌کند مربوط به شکل ظاهری یک وبسایت است که می‌تواند در تجربه کاربری بسیار موثر باشد

اینجا سلام برای گرفتن درگاه های بانکی حتما باید نماد داشت ؟ و اینکه چرا سایت وقتی بالا میاد خیلی طول می کشه دلیل سنگینی بودن سایتی که تازه طراحی شده و هنوز محصولی هم داخلش نیست چی میتونه باشه اینجا کلیک کنید ؟

پس باید توضیحات بیشتر برای جذب مخاطبان بیشتر در این فضا نکات طراحی ظاهر سایت و پروژه ی طراحی سایت خود را به دست شرکت های معتبر در این ادامه مطلب زمینه بسپاریم.

مطابق شکل زیر، برای نصب آنها کافیست به قسمت افزونه‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و در بخش افزودن عنوان افزونه خود را وارد کنید. بعد از پیدا شدن افزونه مورد نظر، آن را نصب و سپس فعال سازی کنید.

با این مقدمه به توضیح سایت استاتیک می‌پردازیم. در این نوع سایت‌ها تنها قسمت فرانت اند انجام شده و هرکدام از صفحات سایت، جداگانه در سرور بارگذاری می‌شود.

اصول اولیه‌ای از طراحی سایت، بر اساس نظریه ها و تجربیات  هنرمندان و طراحان، برای جانمایی بخش‌ها و المان ها در سایت تعریف شده است.

فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می‌شود که قابلیت خرید آنلاین را برای کاربران فراهم می‌کند، در فروشگاه‌های اینترنتی تمامی اطلاعات مربوط به محصولات از قبیل ویژگی، نحوه استفاده از محصول، قیمت کالا، تصویر و هر موردی که کاربران برای خرید کالا به آن نیاز دارند، در دسته بندی‌های مشخصی قرار گرفته است.

Report this wiki page